Kistegravsted

Dronninglund Kirkegård er opdelt i forskellige afdelinger. Her i den traditionelle afdeling, er gravsteder med en, to eller flere grave omkranset af lave hække. Store eller små monumenter er flankeret af stedsegrønne eller opstammede planter, og der er mulighed for at give gravstedet et personligt præg.

Selvom gravstederne er lavet i størrelsen til en kiste, kan du også få sat en urne ned i disse gravsteder.

Afdeling for ukendte grave i fællesplæne for kister. Dette er en anonym form for kisteanbringelse i fællesanlæg, hvor der ikke er markering af de enkelte grave. Blomster og kranse må kun anbringes på en dertil indrettet plads. Afdelingen renholdes af kirkegården. Ved nedsættelse kan pårørende ikke være til stede.